neděle 24. srpna 2014

Ahoj!

Tak se tu opět hlásím ve své plné síle (no i když upřímně jsem nějaká unavená.. :D). Před týdnem jsem se vrátila z tábora. Mám plno zážitků, možná o nějakém pak napíšu post, ačkoliv nevím, jestli z toho něco bude, protože jsem byla úspěšně sociální a žádný asociální trapas se nekonal. (aaa, teď jsem si na jeden vzpomněla, ale uvidíme :D)
Tento týden jsem doháněla, co jsem na táboře zameškala = 2 dny jsem byla zavřená doma a užívala si svého klidu a jídla („jeee, buchta!“; „konečně mlííííkoo!“; „mňamiii, udělám si k snídani své oblíbené kakao♥“) a pak aby se neřeklo, tak jsem šla i mezi lidi. Mimo jiné jsem byla i na svém prvním rande! No rande… kdy se může říct, že to bylo rande, nevíte??? Ha! Ha! Tady se zas ukazuje, že jsem asociál.. Huuu, asociál byl poprvé na rande a neví, jestli to bylo rande…
 No každopádně vám na sebe prásknu, že jsem se bála, co všechno se mi stane za trapasy a že při nejhorším aspoň budu mít článek sem na Asociálky :D Ale zklamu vás, nic se nestalo. Žádná supr asociální historka :///

Ale nezoufejte. Protože za týden, za pouhý jeden týden!, touhle dobou už budeme s Áďou a s dalšíma dvěma našima spolubydlícíma (P. a L.) na intru a začnou se nám dít (ok, budeme si za to moct hlavně my samy:D) zas ty super asociální trapasy a neuvěřitelné historky. Upřímně, já se na to těším :D A celkově se těším, až se zas uvidím s Áďou, tak s P. a s L. Také se těším na tu krásnou Prahu a ježdění metrem, tramvají, na cesty vlakem domů a také na pražské lidi a jejich módu (no dobře, možná tak 50% z nich vlastně Pražáci nejsou, ale uvidím je v Praze, takže to budou pražští lidé :P).

Jinak ještě nějaké to info. Právě jsem to počítala a mám 4 rozdělané články. No, uvidíme – aaaa, vlastně 5! :D No, takže uvidíme, kdy to všechno dopíšu a zveřejním. Každopádně aspoň víte, že makám(e) a neflákám(e) se (neee, jak vás to mohlo vůbec napadnout?!?? o.o). Áďa se dnes vrací z akce, jež jsem opět zapomněla její název, ale je to prostě něco s jejím Japonskem a bylo tam i sushi, protože zrovna, když jsem jí psala, že mám hroznou chuť na sushi, tak mi odepsala, že ho tam bude mít. Hmmm! A pak že dělám chutě s jídlem jenom já… :D

Milí zlatí, pro teď to je vše a buď Áďa, nebo já se vám zas ozveme :) Mějte se hezky a užívejte ještě posledního týdnu prázdnin :'( :)
Pa!

Áňa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! A&A