pondělí 11. srpna 2014


 Jak jste si mohli všimnout z předešlých článků, už od prvního dne jsem se před spaním nemohla zbavit pocitu, že mě spolubydlící za mé převalování zaškrtí. =D Zhruba za dva týdny od začátku školního roku přišla teprve katastrofa - rýma, že jsem kapesník nenechala pět minut v klidu.

  No jen si to představte. Tma, ticho, pomalu se na Vás snáší spánek.... A v tom začnu zase smrkat.
 Když najednou jsem z protější postele uslyšela zamumlání, jež patřilo L. .
 "Co...?" Dostala jsem šepotem ze sebe, očekávaje nadávky, že chce spát.
 Nakonec se ale jen otočila a mně došlo, že jen mluví ze spaní. A aby toho nebylo málo, po chvíli se k jejímu mumlání připojila P. se svým chrápáním.

 A od té doby mě už před spaním nic netrápí. =D

(BTW: Áňa začala ze spaní mluvit týden na to, jen s tou výjimkou, že ona dokáže vést rovnou celé dialogy! =D )

Áďa.

5 komentářů:

  1. :D :D Při představě, jak někdo spí a u toho vede dialogy, se musím hodně smát ! :D

    Ráda bych vás pozvala na Giveaway ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, píšu znovu, tentokrát jsem vás nominovala na TAG u nás na blogu ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se za pozdní odpověď, ale dodatečně děkujeme jak za pozvání na GA tak za nominaci. Áňa se TAGu ujme a už teď se na její článek moc těším. ^^ Snad bude brzy, vynasnažím se jí k tomu dokopat. =D

    Áďa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele jo! :D Víc to trvá vždycky tobě než mně, než napíšeš nějaký článek, takže klídek! :D Já ho už mám.. skoro... O:) :D

      Áňa

      Vymazat
    2. https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTE4o-hfUCiR-p4Apqwennv6__yCqW5QuwzFRzmCw608HD1o9e1

      Vymazat

Děkujeme za komentář! A&A