úterý 7. října 2014

Liebster award TAG - Áňa

Ahoj!
Hlásím se z prostředí našeho supr-dupr intru  a jelikož jsem až moc líná sepsat něco jiného, dopsala jsem kooonečně Liebster award TAG, na který mě nominovala Adél N. z blogu klarissaaddell.blogspot.cz. Moc děkuji za nominaci, zahřálo mě to na srdci! :)

Na začátek pár pravidel, který tento tag má:
  • Nominovaný by měl poděkovat blogerovi za nominaci
  • Napsat jedenáct faktů o sobě
  • Odpovědět na jedenáct otázek, které dostal/a
  • Na konec nominovat jedenáct blogerů, kteří mají pod 200 odběratelů, aby odpověděli na Tvých jedenáct otázek
[ Asi takhle to vypadá, když jsme na pokoji jenom s Áďou a P. a děláme blbosti :D ]

Jedenáct faktů o mně:
  • Jak už někteří víte, měřím necelých 180 cm (přesné číslo nevím, protože někde to je 182 a někde pak 178, a protože nechci ještě víc strašit, nejčastěji říkám právě těch 178 :D). Někdy mě má výška štve, protože oproti ostatním strašně vyčnívám a o to já dvakrát nestojím. Ale samozřejmě někdy jsem za tu výšku zas ráda. Je to tak napůl.
  • Užívám si „sladkých 16“ a děsím se 17tin, protože se mi to číslo nelíbí
  • Mám pár pravých přátel a krásně mi stačí. Nestojím o řady falešných přátel, kteří za zády pomlouvají a zrazují
  • Nad vším strašně přemýšlím a náhodou mě to baví! Někam si sama sednout (k místní řece, na lavičku v parku, nebo když jsem natolik líná, tak jen sedět u stolu a civět z okna na super výhled á la 8 stromů a roh parkoviště), popřípadě poslouchat písničky, a přemýšlet
  •  Absolutně nelituju, že jsem se rozhodla studovat v Praze a bydlet na intru. Je to skvělé a stále jsem se toho nenabažila (a tak nadále budu omílat jak je to skvělé a úžasné, hehe!)
  • Současné trendy typu „dívky mají vážit 50kg a nejlepší a zároveň jediná vhodná velikost oblečení je XS a S“ na mě (opravdu) neplatí. Chápu, že některé holky za to nemůžou a těm to vůbec nevyčítám. Mám na mysli ty pindy posedlé dietami, kdyby aspoň dietami, většinou to řeší tím, že nejí vůbec anebo něco snědí a pak se jdou vyzvracet, *potlesk*. A ještě víc jsem alergická na větu „Já jsem strašně tlustá, koukej" a ukáže kost a kůži. Aaaaaa! Za tohle bych vraždila! V tomhle jsem asi fakt chlap a zastávám názor, že holku je potřeba za něco chytit (nemyslím, abychom byly tlustoprdky, ale abychom byly prostě akorát!). Tak se nad tím holky prosím zamyslete. Každý je stvořen jinak a to je právě krásné! Dostali jsme možnost být každý originál, tak toho využijme a ukažme se nejlíp, jak jen to jde…
  • Strašně ráda kreslím a fotím, celkově umělničím, a když už na něčem dělám, tak si to užívám (teda pokud to není nějaký propadák a já se tím akorát trápím, jak je to hrozné:/), ale dělá mi problém se dokopat, abych něco vytvořila = lenost&asociálka se projevila :D
  • Když se na intru holky o něčem hádají (např. jestli všechna novorozeňata mají modré oči), tak já na 99,9% mlčím a hádky se neúčastním. Áďa vám to mile ráda potvrdí :D Prostě se nerada hádám a také si o sobě myslím, že se neumím hádat – vždycky „prohraju“ a pak mě to akorát štve (výjimka je rodina, hlavně sestra, s tou se hádám veelice často :D). A tak tam vždycky jen tak sedím a těkám z jedné na druhou (popřípadě i na třetí, když se hádají všechny tři), mlčím a myslím si své.
  • Stále něco jím. Hlavně na intru. Nebo mně to ani vždycky nepřijde, ale spolubydlící to říkaj :D (dívají se na mě ve špatnou chvíli..) Ale jídlo miluju, to ano…
  • Často se mi povede při konverzaci s někým vymyslet (NEÚMYSLNĚ!) dvojsmysl. A nejvíc se mi to stane s lidmi, u kterých si to přeju nejmíň… :D Nejhorší je, že já si to nikdy neuvědomím. Uvědomím si to až potom, když se ten dotyčný začne smát nebo začne mít nějaký poznámky :D I Áďa o mých dvojsmyslech může bohatě vyprávět! :D
  • Strašně ráda si fotím své oči, jelikož je mám modré a kolem panenky mám slabý pruh žluté a to mě strašně fascinuje :D
 
Mých jedenáct odpovědí na otázky:
  • Kdo a čím ti naposledy udělal radost?
    Momentálně asi zástupkyně ředitele/profesoři, že nám tento týden odpadají některé hodiny a v pátek mám jen první dvě a pak můžu pádit dooomůůůů, jupííí <3 :D
  • Jaké jsou tvé špatné vlastnosti?
    To je těžké, třeba si některé vlastnosti ani neuvědomuju, ale ty, co o sobě vím, tak je, že se ve větší společnosti lidí častokrát špatně projevuju, nějaké věci dělám na poslední chvíli (ale zvláštní je, že u jiných bych si to zas nedovolila), asi se málo usmívám (teda, co jsem na sobě zatím vypozorovala, tak jenom ve společnosti lidí, které moc či vůbec neznám; a navíc i o svém usmívání mám svou teorii –viď Áďo? :D-, ale tu tady říkat nebudu.. :D)
  • Co tě baví na blogování?
    Můžu ze sebe všechno vypsat, při tom si i procvičím gramatiku (ač to nepotřebuju, protože s češtinou nemám nejmenší problém :D), zjistím nový názor od cizích lidí, kteří mě osobně neznají, také díky blogování poznám nové super lidi a leccos se dozvím. Navíc při blogování můžu ukázat něco ze sebe.
  • Za co jsi na sebe nejvíce pyšná?
    Že nejsem jako každá současná teenagerka. Opravdu se tak cítím, že jsem jiná. Zní to asi dost namyšleně, ale jen konstatuji, že se neřadím mezi holky, které si celý svůj vzhled zakládají jen na svých nespočetkrát obarvených a pečlivě pěstovaných hřívách, s obtáhlým obočím, nosící legíny s marihuanou a podobnými nechutnostmi á la Tally Weijl a jediné, co je zajímá, jsou kluci (ne vždy, ale často fotbalisti), slavné celebrity, které právě „letí“, mají horu falešných přátel a furt řeší, jak se na nějaké big párty zlily. Také nejsem ani holka, která nemá žádné ambice, nevěří si a ve všem se lituje. Jsem na sebe pyšná, že jsem silná, nic mě jen tak nezlomí a věřím si, že toho hodně dokážu.
  • Kde se vidíš za 20 let?
    20 let je dlouhá doba, až si to ani nedokážu představit. Ale snad budu mít úžasného manžela, asi jedno nebo dvě děti (i když teď si nedokážu představit, že nějaké budu mít, ale nejspíš za 20 let se na to budu dívat jinak;)) a hlavně budeme bydlet a žít někde, kde budeme všichni šťastní. Navíc strašně moc si přeju, aby mi vyšla má vysněná budoucí profese - tedy cokoliv s výtvarnem; navrhování, ilustrace, grafika... who knows? - protože u toho si jsem skoro 100% jistá, že mě ta práce nikdy nepřestane bavit a když člověka práce baví, je pak celkově šťastný. Potom také chci, aby ta práce hodně vynášela, jelikož ať chceme nebo ne, v dnešní době to je jen o penězích, penězích a zase penězích a to mě strašně štve, ale nechci v budoucnu obracet každou korunu, zvlášť pokud budu mít rodinu.
  • Čeho máš plno?
    Plno… Hmmm, mám plno fotek západů slunce, protože na to jsem opravdu úchyl a mohla bych to fotit do nekonečna. Pak mám plno náušnic a náhrdelníků. A když říkám plno, tak fakt plno! :D A do třetice, doma mám plno účtenek a odstřižků z nákupů oblečení a šperků, jízdenek, různých letáčků z výletů apod., protože to jsou pro mě všechno jakési vzpomínky a já to nedokážu vyhodit…
  • Jaký máš názor na gaye/lesby?
    Plně je respektuju a vůbec nic proti nim nemám. Naopak je obdivuju, že se nebojí ukázat svou orientaci, což je skvělé (a správné). Lesbu asi žádnou neznám, ale gaye ano, a ti jsou úžasní. Jsou to správní kámoši a hlavně nikdy nezkazí zábavu :)
  • Kdybys byla miliardář, co bys s penězi udělala?
    Kdybych řekla, že bych si to všechno nechala do budoucna, tak bych kecala. Samozřejmě, většinu bych si fakt nechala stranou, ale pak za ty další peníze bych si koupila nějaké oblečení, kvalitní a velmi drahé výtvarné potřeby (to byste nevěřili, jak dokáže být drahý jeden pitomý -ale krááásný:(- skicák), nějaké vybavení k PC, něco bych si nechala na charitu a podobné dobročinné organizace (před týdnem jsem dělala Světlušku a štvali mě snobáci, kteří nepřispěli a staré paní v důchodě přispěly co jen mohly.. :(), také bych chodila do drahých kaváren, restaurací a jedla bych mňamózní jídla :3 a pak bych cestovala, cestovala a cestovala. Pochopitelně bych se ale nevykašlala na školu. Cestovala bych o prázdninách, nebo když bych měla volno a potom, až bych dostudovala. A ano, dále bych ty peníze investovala do studia, protože to také něco stojí. A pak v budoucnu bych si za zbylé peníze koupila pěkný byt/dům, mohl by být i menší, protože na víkendy a prázdniny bych měla nějaký dům/chatu někde v nedotčené přírodě. No a nakonec by také bodlo nějaké auto. A jelikož se v tom vůbec nevyžívám, tak by mi stačilo, aby jezdilo a bylo hezké... :D
  • Co ráda nosíš?
    Džíny, elegantní/s uměleckých duchem tričko, nějaký svetřík, velké visací náušnice, hodinky (ty musím mít vždy a všude), kabelu přes rameno nebo teď jsem si oblíbila svou DIY vyrobenou plátěnou tašku a tenisky.
  • Jaké jídlo máš nejraději?
    Já miluju hodně jídel, takže nemůžu říct, že mám nejoblíbenější jenom jedno :D Ale mezi mé favority patří kynuté knedlíky s povidly/borůvkami, hranolky a kuřecí plátek s broskví a sýrem, masové kuličky a brusinková omačka, těstoviny se zapečenou brokolicí, kebab v tortille, pizza se smetanovým základem, žampiony, kuřecím masem a pórkem; pak miluju palačinky, ovesné kaše, saláty, zmrzlinu.
  • Kdo je tvůj vzor?
    Nemám nikoho konkrétního. Možná částečně svou nejlepší kamarádku a pak se učím chybami a špatnými vlastnostmi svých rodičů a známých.

Mých jedenáct nominací:
A jelikož 11 blogů, který navíc mají pod 200 odběratelů a který tento TAG ještě nedělali, opravdu neseženu (pardon pardon, to je ta asocialita), nominuju pouze mou věrnou Asociálku Áďu a pak vyzývám všechny další asociálky, které mají chuť si tento TAG vyplnit, nechť učiní a pod tento článek do komentářů nám pak dají vědět a my je tu následně zveřejníme i s malou propagací na jejich blog :)
  • Asociálka Áďa, nejlepší spolubydlící a spoluadminka (asocialky.blogspot.cz) 
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Ty?
  • Nebo snad ty?

Mých jedenáct otázek:

  • Jaký je podle tebe smysl blogování?
  • Jaký největší trapas se ti stal?
  • Jsi se svým současným já spokojená, či bys na sobě chtěla něco změnit?
  • Jaký je tvůj životní cíl?
  • Kdyby sis mohla vybrat, kým bys byla radši – holkou nebo klukem? A proč?
  • Co jsi naposledy jedla?
  • V čem jsi jedinečná?
  • Jaký styl oblékání preferuješ?
  • Máš nějaký vzor? Koho?
  • Jaký je tvůj názor na dnešní generaci?
  • Chtěla bys tetování nebo piercing?

3 komentáře:

  1. Wow, tento TAG se ti strašně povedl ! Vážně, tvoje úvahy se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuu, děkuju moc! Tvůj komentář mi strašně zvedl náladu! ^^ Jsi skvělá čtenářka :)

      Áňa

      Vymazat

Děkujeme za komentář! A&A