pondělí 1. září 2014

Malý ohled na letní prázdniny

Je 1. září, první školní den. Prázdniny jsou už pryč. Ale jistě jste si je užili! My také. Konec konců článek o mých prázdninách si můžete přečíst zde. Každopádně bychom nebyly asociálky, kdyby naše prázdniny byly jen AKČNÍ :D

A tak jsem se dnes rozhodla, že připravím článek s vtipnými obrázky, které jsem si během léta uložila, protože jsem se v nich přesně viděla :D 
Kdo ví, možná nebudu jediná. Schválně pak napište do komentářů, zda-li se u nějakého také poznáváte! :D

/ Takhle to vypadalo skoro vždycky, když jsme si psaly spolu s Áďou - Uprostřed noci rozvalená v pyžamu/domácím oblečení někde na gauči, v křesle či posteli, na notebooku, vedle mě občas spal (sice ne kočka, ale..) náš pes a samozřejmě nesmělo chybět jídlo :D <3

Druhý obrázek mi vyjel na facebooku. Sice jsem takto nestrávila celé prázdniny (díky bohu :D), ale pár dnů se klidně přiznám, že aaano :D

/ Prostě počítač, jídlo a spánek. I když mně tam ještě chybí třeba televize, nějaká mini procházka a pak každovečerní venčení psa... :P

Á poslední obrázek! Ten jsem také našla na facebooku. Hned na začátku prázdnin, kdy to pasovalo hóódně a posílala jsem to Ádě a obě jsme se tomu strašně smály :DD


A jelikož já jsem já a nedalo mi to, tak jsem tento obrázek upravila do animace a vybrala jsem větičky, které opravdu sedí na nás dvě:

/ prostě PRÁZDNINY ASOCIÁLEK :D

Tak to bylo takové pobavení pro dnešní den a já doufám, že jsme někomu zvedli náladu, když už ta sranda skončila a musíme zas do tý školy! :P Přejeme vám hezký zbytek dne a my budeme rády, pokud nám napíšete nějaký komentář!

Zatím ahoj!

Áňa

3 komentáře:

  1. Ta animace je super :D Měla jsem to podobně :D Ať se vám ve škole daří ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkujeme! :D Aspoň že nejsme jediné :D Tobě ať se také daří :)

      Vymazat
  2. Já jsem dny taky měla takhle. Ale už mě z toho nicnedělání večer hrabalo, tak jsem se vždycky snažila co nejvíc zabavit.

    Mimochodem nominovala jsem tě do Liebster award tag. Doufám že v řetězci budeš dle pokračovat ;)
    http://the---daisy.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! A&A