pondělí 21. července 2014

Čauky!

Chci se vám za nás za obě omluvit, že jsme sem ještě pořád nebyly schopné přidat ten pravý ascoiální článek. Ale jak možná víte tušíte, tak když je někdo asociální, tedy skoro furt doma a ne mezi lidmi, tak je ještě ke všemu i líný. Nebo nevím, jestli to je u někoho jinak, ale my dvě tohle splňujeme dokonale :D A tudíž nám i strašně trvá, než něco sepíšeme až do konce a dáme to publikovat. Ale bez žádné lži vám mohu říct, že už nějaké články máme rozepsané, jen to chce tu omáčku na konec, jak mi jeden večer napsala Áďa, když jsme se domlouvali přes facebook ohledně Asociálek :)

Prozradím vám, že Áďa má (za úkol - ne, dělám si srandu :D) rozepsaný článek (i s fotkama!) o velkém výletu, který vlastně nám vyšel! Jeden z mála našich plánů, který jsme dotáhly až do konce, haha. A ten výlet byl o tom, že Áďa cestovala téměř přes celé Čechy až ke mně a strávily jsme spolu 2 suprové dny. Ale více vám už nepovím, protože to vám převypráví tady kolegyňka. Já pak mám rozepsané dva články o první naší příhodě z intru a pak něco prásknu i na sebe :P

No, jestli se těšíte, či netěšíte, tak to je už na vás. Ale troufám si říct, že takovýhle blogů moc není (kdo ví, jestli vůbec nějaký je :D - pokud ale ano, ozvěte se, rády se s vámi seznámíme! :D), takže by to mohlo být pro vás zajímavé a zábavné počtení! O:) :D
Tak jenom vydržte a uvidím(e) se s Vámi u příštího článku!

Zatím ahoj,
Áňa :)


2 komentáře:

  1. Jů, právě jsem objevila váš blog a musím říct, jsem z něj nadšená ! :) Moc se těším na vaše nové články ! :)
    Jen bych ještě doplnila; prosím, přidejte si tam takovou tu ikonku na sledování(nemůžu si vzpomenout jak to říct normálněji :D), abych vás moha sledovat :) I když, váš název je snadno zapamatovatelný :) Mějte se ! :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, děkujem a děkujem!
      Ani nevíš, jak jsem zase já nadšená z Tvého komentáře ! ^^ Moc mě těší, že Tě náš blog zaujal přestože jsme teprve na začátku. =3
      Gadget na sledování jsem přidala, děkuji za připomenutí, mně by to vůbec nedošlo. =D
      Na počtenou! ^^

      Áďa.

      Vymazat

Děkujeme za komentář! A&A