pátek 26. prosince 2014

Asociální minutky ~ jedna

Zdravím vás čtenáři či náhodní kolemjdoucí!
Dodatečně bych vám ráda popřála krásné svátky, doufám, že jste si všichni užili Vánoce a též si užijete Silvestr a rok 2015, do kterého vám přeju hodně zdraví, štěstí a lásky (tu lásku přeju všem, přesto nejvíc těm asociálním, protože to je paradox - sociální jsou schopni se dát dokupy s někým hned, ale my asociálové se nějaké lásky dočkáme horko-těžko... :'D)

Ještě se chci omluvit za nás za obě.. aahh, už je to vážně trapný, ale co se dá dělat... :D Jak Áďa psala v předchozím článku, že chce pravidelně přidávat články - mně dokonce bylo řečeno, že by chtěla přidávat dvakrát do týdne (ahahahahahh, Áďo, ty jseš tak vtipná! :D) - tak už tehdy mi bylo jasný, že to prostě nevyjde. Můžu to částečně hodit na školu, protože se obě vracíme na intr průměrně ve 4 nebo v 5, pak hoďku jentak absolutně mimo vnímání okolí ležíme třeba na posteli a civíme doblba, pak jdem na večeři, potom nemůžeme nic dělat protože tráááávíííme :D a pak.. pak se většinou nakonec přemůžem a děláme si věci do školy... No ale ono to není úplně pravda.. :D Spíš si častokrát průměrně 2, 3 hodiny povídáme (nechápu jak je to možné, ale je to tak:D) a já se musím učit málokdy, jsem na svým ntb a dělám všechno možný krom psaní článků sem (aaahhh, jsem hrozná:() nebo taky sedíme jsme rozpláclé a nemožně zkroucené na mé posteli (máme to dokonce vyfocené, ale tu fotku sem dávat nebudu, protože to je až moc intimní!:D) spolu s Áďou a spolubydlící P. a děláme/bavíme se o kravinách či o našich asociálních trapasech, které se nám ten den staly... Teď jak to tady po sobě čtu, tak přesto všechno, i když na to nadávám a častokrát se rozplývám závistí nad sociálními životy ostatních, ten život miluju. A ty holky ještě víc. :) ...

Tak či tak, štve nás to, že nejsme schopné přidávat častěji, přestože materiálů a nápadů k článkům máme víc než dost! Snad se polepšíme :/ Pro dnešek chci přidat článek s první várkou útržků z našich asociálních rozhovorů a s ostatními asocialitinami. Přijde mi to jako dobrý nápad na články - je to krátké, vtipné a vystihuje to naši asocialitu :D
Budu ráda, když do komentářů pod článkem napíšete váš názor, zda-li se vám tento typ článku jeví jako dobrý nápad, či nikoli a jestli si přejete další pokračování! Předem díky :)

A nyní se už vrhneme na samotný článek, jež jsem nazvala Asociální minutky, jelikož to jsou krátké asociální příběhy, které zaberou minutku (možná ani to ne), a které si poznamenávám průběžně, když z naší pusy nechtěně vypadne něco asociálního. Přeji hezké počtení! :)

Le sedíme s Áďou na mé posteli (Áďa se učí „učí“ – drží sešit a kouká doblba; já jsem na notebooku a píšu článek na Asociálky)
Le já odkládám notebook a zvedám se
Le Áďa: „Ty mě opouštíš?“ *smutný pohled*
Le já odseknu: „Ne, jdu si pro jídlo“



 

(Áďa mi píše na mém notebooku do nového dokomentu Word) „… Já jako aby to nebylo nápadný =D No ale ne, nic spolu neměli, ani se nelíbali (ale líbala se s někym jinym na nějaký párty, proto má ten opar =D) řekla to párkrát, už si ho ztrhla, ale když přijela šel fakt vidět… =D No ale o tom týpkovi neví ani její mamka =D Nevím no, je to celý divný =D a prý se "dali dohromady" až poslední den, že jí začal psát atp. no… prostě tak. Navíc prý tam byli další 4 =D "zájemci" (s jednim z nich se práve líbala na té party jjo! a pak tam byl ještě nějaký poslíček nebo co a ten jí taky chce a ten vypadá jako... vygooglím.“
... aneb když žijeme životem někoho sociálního :D




Sociální spolubydlící L.: Už jste byly na těch vánočních trzích, co jsou tady na náměstí před intrem?
Áňa: *mlčí a podívá se na Áďu*

Áďa: Mm, jo…
*upřesní:* Minulý rok.




Přiznání asociálky Áňi: Abych vypadala akčně, nosím náramky, které dostanu u vstupu nějaké (častokrát trapné) akce a pak je nosím další 3 měsíce. A to myslím smrtelně vážně. Ten jeden, který jsem nosila takto dlouho, byl z trapného dětského dne podniku, kde pracuje taťka. Ve skutečnosti jsem tam vydržela hodinu a půl a pak jsem odešla, všem jsem ale pak říkala, že jsem byla s taťkou na firemní akci. (no nezní to vznešeně?)




*díváme se na film*
*je tu scéna po divoké párty – 3 holky spí v posteli*
(film se jmenuje Palo Alto:))
Áňa: Já chci taky takovou párty hard…
Áďa: Já chci takovou postel…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! A&A